Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. június 14., szerda

Alaszka


Elkészült a First lady keze és a maci lába. Egy A4-es lapon a csipkeszoknya lesz. Ez olyan nehéz, mint a levelek. Másra vágytam, könnyűre:

 A La grande historie egyik kis mintáját készítem. Jó egy könnyű és kis darab vásznat tartani....


A fürtös paradicsom bogyói,


és érik a málna,


fekete az apró cseresznye. A nyárelő remek.  Az időjárás tökély. Meleg van, de kellemes a szél.

Jucus felhívta rá a figyelmem, hogy az általam hímzett képet látta kanadai oldalon és eszembe jutott, hogy régebben  ránéztem a MAHART ( Magyar Hajózási Társaság ) ajánlataira és beleszerettem egy Kanadát és Alaszkát is körbehajózó útvonalra.



A térkép nem azt mutatja, Kanadából kihajóznak sokan megnézni a gleccsereket és az északi fényt. Az is benne volt az útban, Alaszka körbehajózásával együtt. Most külön van, de így is jó. Ha nyernék a lottón biztos elmennék repülővel  Vancouverbe és onnan tovább, mert ez engem nagyon érdekel. Hja, meg Kanada is , naná.
Alaszkai képek:



4 megjegyzés:

Jucus 2017. június 15. 11:54  

Hű, de jó lenne most a hűs Alaszkában! :o)
Szép a First Lady-d is de bizony jó újba kezdeni is, valami másba. Helyes lesz az a kis franciás kép is!
A paradicsom...a málna...a cseri...gyönyörűek, szép ez az időszak a kertben!

Névtelen,  2017. június 16. 14:01  

Hát én teljesen odavagyok ezért a teázó kislányért. Gyönyörű kép és a hangulata is nagyon kellemes.

De ezek a francia minták is nagyon bájosak. Szép lesz.

Nekünk is van már paradicsomunk. Igazi három darab. :)

Lia

Rita 2017. június 17. 12:51  

A kislányos a kedvencem! De a hölgy is csodaszép lesz.

Andulka 2017. június 17. 16:40  

Nagyon kitartó vagy ezért írigykedem.
Mindkét minta nagyon szép lesz.