Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. június 20., kedd

Meleg van


Ez a kép szebb lett, mint reméltem. 13x15 cm-es, valamit készítek belőle.


Csipkeruhát hímzek. Szépen kirajzolódik a gyöngysor.

Meleg van:



Az első beérett paradicsom:


Fájós térdek:
Ma voltam az ultrahang vizsgálat eredményével az ortopédián. Enyhe porckopás. A glüközamin pótlást egy évben három  egymást követő hónapig kell szedni. Torna, amire járnom kell 10 alkalommal, hogy megtanítsák mit kell otthon csinálni, illetve vegyek egy szobakerékpárt, mert a felgyülemlett folyadékot csak a 90 fokban történő térdhajlítás szünteti meg. Vagy úszok vagy kerékpározok napi 20 percet. Jó. Drága, de jó lesz. Nincs más választásom.
Ha egy alíg látható kopás ilyen fájdalmat okoz, el sem tudom képzelni milyen lehet a nagyobb mértékű. Fiatalabbak. Bicajozzatok!
Még nincs vége. Ha már szakorvos, akkor beszámoltam a talpam fájdalmáról is. Betétet kaptam, még nem váltottam ki.
Szerencsésnek érzem magam, mert egy nagyon lelkiismeretes dokihoz kerültem.
Segített a "tűzoltás", amit gyógyszer és pakolás formájában kaptam. Tegnap már szaladni tudtam le a lépcsőn, mert jött a metró. Ez jó.

9 megjegyzés:

Fáni 2017. június 20. 20:51  

Valóban szép a kép :)
Nálam is nagyon meleg van. Bár én nagyon szeretem a nyarat, azt már kevésbé, hogy este 1/2 8 ig besüt a nap, ezért le kell engedni a redőnyt. Hiába ritkás, mégis vakond fóbiám van, és a virágaim sem szeretik :(

Tüzes Beáta 2017. június 20. 21:14  

Valóban. A vakond mód nyomasztó. Nálunk is ez van.

Névtelen,  2017. június 20. 23:17  

További gyógyulást a térdednek! Igazad van a kerékpározással: fontos, hogy legyen időnk az egészségre.
Képeid mesések, a tempódat mindig csodálom! :) A cicád cukorfalat, már ezért megéri velük élni, mert megmosolyogtatnak, szeretetre méltóak.
Brigi

Vera 2017. június 21. 19:41  

Ez a macsek... tudja hogy kell élni... Nagyon szépen alakul a kép... van terved is hogy mi lesz a kis hímzésből??? szuper....

Kata 2017. június 22. 20:03  

A mini hímzésed aranyos lett, a kislány szépen alakul. A lábadnak, vagyis a térdednek meg jobbulást, tudom milyen sajnos. :-(

Edit 2017. június 24. 12:22  

Nagyon tetszik a nőcis hímzésed, lehet, hogy megkeresem a mintát és én is kihímzem.
A nagy képed is gyorsan alakul, olyan jó látni a kirajzolódó részleteket.

Jucus 2017. június 24. 18:58  

Nagyon szépséges a képecske!
Alakul a First lady is nagy ütemben!
Örülök, hogy enyhült a fájdalmad meg hogy egy normális dokit fogtál ki! Rég tervezek bicajt venni, szerettem régen bringázni...
Nekem is néznem kell valami tornát, nekem a gerincemet/hátam kéne aktivizálni. Hiába lesz ez nekem is drága, ha vagy a fájdalom vagy annyak a hiánya...

Our photos 2017. június 25. 16:54  

Lovely your cat!
http://suzi7.blogspot.nl

Névtelen,  2017. június 26. 16:51  

Nagyon bájos az a francia minta. Kis kecses.

A nagy képed is szépen halad, gyönyörű lesz.

Lia