Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. július 10., hétfő

Diétásabban


A gyógytorna nagyon jót tesz. A nyújtások miatt egyenes térdel menetelek. Az izomláz azt mutatja mennyi tagom  nincs átmozgatva. A nagy súlyomból is veszíteni szeretnék, így könnyebb kajákat (is) eszem. Ez tényleg olyan, amire lassan tudok ráállni. Salátát készítettem tegnap mikor hazajöttem. A Surimi rákot imádom és olcsó, azt dobtam bele fehérjének és Feta sajtot egy keveset. Nyami egy zsömlével. Koplalni nem tudok, lassan fogok fogyni.


Tegnap az OBI-ban vettem tornázni egy napozó matracot. Ez jó, mert nem kemény, nem puha. A You tubon fogok keresni tornaprogramot. Olyat ami a legjobban hasonlít a gyógytornára. Meg is van: .https://www.youtube.com/watch?v=PPHwZrErzb4
Olajat csurgatok a salátára, az Omega 3 nekem kell, mert enyhén magas a koleszterinem.
Kifejezetten élvezem, hogy a fájdalom rákényszerített egy egészségesebb életmódra. Régebben tornáztam, régóta terveztem újrakezdeni. Jobb a kedvem, mert teszek valami keveset a problémák leküzdésére.


Ha már vásárolok, akkor vettem egyetlen elfogyott hímzőmet, de textilt is néztem és vettem is. Olyan textil kell, ami csini, de a háttérben tud maradni, hogy ne vonja el a figyelmet a hímzett mintáról. Ez olyan. Vettem egy méter csipkét is.



A szoknya kész! Maci talpacskákat hímzek, illetve a pohárhoz tartozó tányért. Még nem látszik.


A férjem a szabadidejében szívesen jár át Apukája sufnijában rendet rakni, kidobálni. Soha nem lesz kész. Rengeteg holmit halmozott fel.

7 megjegyzés:

Holdgyöngy 2017. július 10. 21:32  

Kukkants be az Anya, ez isteni blogra. Jó diétás ételeket mutat. Én sem tudok éhezni, de átállni is nehéz. Főleg, ha van más egészségügyi probléma is, pl. epegondok. Kitartást neked.

JuciKa 2017. július 12. 7:18  

Igazi, romantikus hímzés. Súlytöbblet, ismerős gond :(

Tüzes Beáta 2017. július 12. 22:27  

Diétatipp: nekem nem segít a blog. Ma nagyon rossz kedvem lett, mert pár nap megvonás után ma plusz egy kilóval mértem többet reggel. ?????

Névtelen,  2017. július 14. 10:02  

A diétázáshoz sok sikert kívánok! Gratulálok, hogy egy egészségesebb élet mellett döntöttél, sok erő kell hozzá. Menni fog!

A hímzés még mindig lenyűgöz engem. Csodaszép!

Lia

erdoseva55 2017. július 15. 14:43  

Előttem mindig az a cél lobog, hogy előre látom magam egészségesebbnek és könnyebbnek! Egy betegség miatt már hónapok óta nem ehetek bizonyos dolgokat, nagyon kívánom pedig, de muszáj kitartani, egészséges lettem, már sokkal jobbak az értékeim, ez inspirál. Néha én is " vétkezem, ezt töredelmesen be is vallom az orvosnak :D De ő mindig " feloldoz" :D
Jobb lesz meglásd, és az sem baj, ha néha többet mutat a mérleg, majd beáll a súlyod, ahogy rendszeresen mozogsz!
Gyönyörű a hímzésed! láttam a szépséges táskát, amit Évinek (teszvesz kuckó )varrtál, csodaszép! Nagyon ügyes vagy!

Palkó 2017. július 29. 7:23  

Köszönöm a linket, nekem is jót tesz a gyógytorna - ha szánok rá időt... A mozgás tényleg hangulatjavító :) Én kb. 4 éve minden reggel tíz perc gerinctornával indulok, különben nem tudnám végigülni a napot a számítógép előtt...
Szuper anyagokat vásárolsz, nekem is nagyon tetszenek :)
Az én apukám is nagy gyűjtögető, fogalmam sincs, mi lesz, ha egyszer elérkezik a pillanat, hogy ki kell üríteni a szülői házat...