Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. július 6., csütörtök

Haladok



A csipkeszoknya hímzése már unalmas, így a szürke , rojtos takaró öltögetésével rohantam előre. Még nem látszik az eredmény, de biztosan fog, eddig minden szépen kirajzolódott.


Néha festek is. A színek összemosódnak. Nullás ecsettel elkezdtem kontúrokat festeni, hogy látszódjon mi is van a képen. Szeretem készíteni, de még nem éreztem rá hogyan is kellene?

Gyógytornára járok. Pokoli izomlázam van, de jónak tűnik . Le is kellene fogynom....Próbálok ráállni, ehhez nekem idő kell.

3 megjegyzés:

Fáni 2017. július 7. 6:08  

Szépen alakul mind a két munkád :)

Névtelen,  2017. július 7. 16:57  

Mind a két képpel nagyon szépen haladsz.
A teázós kislány nekem különösen tetszik. Bájos, hangulatos kép.

Lia

Palkó 2017. július 9. 20:50  

Haladsz bizony, méghozzá nagy léptekkel! :)
Ez a festmény is izgi... nagyon élvezem látni, hogy mindig próbálkozol valami újjal is!