Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. július 20., csütörtök

Rózsák, talajhő, befőzés



A rózsaszín és a lila után a narancs színhez válogattam színeket. Ildikónak készült, mert Ő szereti ezt a színt. Őszi dísznek is szép lesz. Újítottam: bevontam a hungarocell gömböt textillel, illetve fel is lehet akasztani és vázába is be lehet tenni.
Mivel Ildikó számára fontos a hit, tettem pár gyöngyöt rá amin kereszt van, de sajnos ez nem nagyon érvényesül:




Nagyon izgalmas volt ez az A4-es mintaív. Szép lett a díszpárna, gallért kapott az egyik maci. Sok színnel dolgoztam.



Az előttünk épülő ház egy passzív ház. Ezt már írtam. Ma egész nap a talajhő kinyerésére alkalmas hosszú csöveket fúrták le. Ámulok. Igaz, nem vagyok biztos benne, hogy ez az....
Más nem lehet. Wáoh!



Tegnap sárgabarack lekvárt főztünk be. Tetszik a habja, az íze. Nyami.

6 megjegyzés:

Holdgyöngy 2017. július 20. 20:31  

Kiszárítod a magját? Kíváncsi vagyok milyen lesz az a ház?!

Tüzes Beáta 2017. július 20. 21:21  

A ház igen egyszerű. Be van sötétítve a hűtés miatt. Egy kocka, nagyon bezárkózó mód.

Tüzes Beáta 2017. július 20. 22:01  

Mag: nem tudom mi lesz a sorsa. Én idegenkedem tőle. Ciánt tartalmaz evés esetén. Mondjuk csak nagy mennyiségben mérgező. Nekem kis mennyiségben sem kell!

Rita 2017. július 21. 21:02  

Nagyon jó, ahogy tovább fejleszted a rózsákkal való díszítést!

A talajhő itt is népszerű, azt hiszem, a szomszédban is pár éve szerelték be.

Edit 2017. július 23. 21:58  

Nagyon szépek a hajtogatott rózsáid, úgy tűnik, ehhez is van tehetséged. :)
A kislányos hímzésed pedig hihetetlen tempóban készül. Nagyon szépen kiadja a részleteket is a minta.

(Én a HAED 26. lapjának kihímzése óta egyetlen xszemet se hímeztem. Kicsit hiányzik, de most más dolgok kerültek előtérbe, a hétvégi ház rendberakása, utcazene fesztivál, a melóhelyen most egyedül vagyok, így csöppet nehezebb a dolgom, de nemsokára szabira jöhetek én is.)

Palkó 2017. július 29. 7:26  

Ez a rózsacsokor még jobban tetszik :) Itt is nagyon szépen köszönöm!
Én az idén (sem) főztem be baracklekvárt. Még van a tavalyelőttiből. Anyukám pedig szilvalekvárt kért, de annak az ideje még odébb van.

A talajhő biztos jó dolog, de nem lehet olcsó megoldás...