Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. július 27., csütörtök

Újra keretezés



A portré a csajos sarokba került. Ott a hely el is fogyott.
Az IKEA-ban lehet kapni mélyített keretet is:


A plasztik ( mert nem üveg, ezért is olyan olcsó) lemezen látszó keret tartja el a munkát.


A paszpartut általában nem használom fel, de most rákényszerültem, mert túl nagy lett a keret. Fehéren nem volt jó a vászon színe miatt. Lefestettem rózsaszínre, de nem illett a képhez. Mostanában sokat volt a kezemben a lila szatén. Adta magát az ötlet, hogy megpróbálom avval. A paszpartu hátulján öltögettem össze. Nagyon tetszett, persze a színe miatt:


Ezt a technikát elraktározom a fejemben, mert többször használható akár apró mintás anyaggal, stb.


Eltettem a nagy készletet. Sajnos nem találtam azt az őszi képet amit kerestem. Egy blogon láttam, készülőben..., még a tervezőben sem vagyok biztos. Mindegy. Viszont hosszas nézelődés után ráleltem egy rég betervezett képre. Most hozzá is láttam a  Les Brodeuses Noel vintage mintához.


Ketten vagyunk Olivérrel, ilyenkor más kaják a menőek itthon. Szuper jól készíti a pita tésztát. Okostelefonon angolul hallgatja és készíti el. Zsír nélkül, forró serpenyőben süti. Pulykamellet hoztam hozzá, szintén hirtelen sütve, forgatva készült. Paradicsom, paprika, újhagyma és friss kaporral joghurt az öntet. Szuper!
A férjemet nem is látom. A vizes VB. közvetítési joga az övék a világ minden csatornájára. Reggel 8-kor megy, éjjel 2-3 között ér haza. Pár óra alvás és másnap újra ugyanígy. Hétvégén Forma 1. Nincs elég operatőr, szerb közvetítőkocsi, horvát operatőr. Zsong Budapest. Sok a túrista, sok a program. Hiperaktív a lelkem, én nem bírnám.

5 megjegyzés:

Rita 2017. július 27. 19:30  

Naná, hogy lila keret illik a lila hölgyhöz! Olyan jó lett!

Küldhetsz egy kis pitát!:)

Tüzes Beáta 2017. július 27. 19:43  

Hű, de ennék én is. Pokoli nehéz ez a fogyókúra. Több mint két hete rohadtul éhes vagyok. Ráadásul tegnap fél kilóval több voltam, sírtam.
De ha egyszer a gyógytornász azt mondta nagy a súlyom, avval most szembe kell nézni.

Vera 2017. július 28. 19:15  

Ötletes keretezés...jó megjegyezni...Szépek igy együtt is a képek...

Palkó 2017. július 29. 7:31  

Gyönyörű lett a nőcid, jó ötlet az anyagos paszpartu, sokfélébben lehet készíteni, mint festékkel, vagy csak papírból.
Kíváncsi vagyok, melyik mintát hímzed, ebből a részletből még nem ismertem fel.
Nem is tudtam, hogy a férjed TV-s... akkor ő sok mindent lát...

Szép hétvégét kívánok!

Andulka 2017. július 29. 14:59  

A csajszi gyönyörű és nagyon passzol hozzá ez a keret! A textillel bevont paszpartu nagy ötlet, lehet egyszer majd én is alkalmazom.
Az ikeában jó kis kereteket lehet venni, én is beszereztem már onnan párat.
A kaja: nyami! :-)