Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. szeptember 28., csütörtök

Halloweenes kép készen


Most nem keretben. A lányom kérte így. A hurkapálca meghajlik, akasztási célra mást kell kitalálni.


Azt hittem hamar kész leszek vele. Nem így lett. Francos szatént azon kívül, hogy még vasalni kell, csak sikerült egy ponton ráncolni, mert a nyúlása miatt bontás után sem tudtam feszesre varrni, így szalaggal takartam el a csúnya rész. De az jól áll a kész munkához, sebaj!
A képen látom hogy egy narancs szalag végét nem égettem el öngyújtóval. Pótoltam.


A vasárnapi vízelzárás valóban a csempe felrakása miatt volt. Hétfőn vettem rózsaszín fugát...




...és két óra alatt kész lett a kád környéke. Más csempe, más fuga, de nem akartam a fehér kád köré sötétet. Az ajtó mogyoró színűre festve,


a fal és az ablak fehér. Világos lett, tiszta lett és imádjuk.



Új szakácskönyvemből, amit előzőleg mutattam ismét készítettem egy sütit :
Narancsos, joghurtos torta. Ajánlom. A joghurt és a narancspép miatt olyan mint egy turmix, a dara felhasználása okán hasonló a császármorzsához. Összesen 5 deka cukor kell hozzá, alíg édes, egyszerűen finom:
15 deka vaj
5 deka cukor
30 deka narancs (másfél botmixerrel pürésítve) és a narancs héja reszelve
4 tojás
15 deka dara
2 evőkanál liszt
1 dl joghurt
Összekeverjük és tortaformában sütjük.
Pazar.


Az elmúlt három napban hímeztem az első vicces baglyot. Höhö. Nagyon aranyos.

14 megjegyzés:

Holdgyöngy 2017. szeptember 28. 19:40  

Ügyes lett (szép lett, ügyes vagy), hamar elküldtem a fotóját Kanadába, Ágnesnek, ők is tartják ezt az ünnepet, hadd lássa. Ezt a sütit kipróbálom, majd ha veszek narancsot. Így igen bíztató, csábító. (A ronda édes szám.) Elhiszem, hogy örültök a fürdőnek. Jó lett az a falra rakott polc, vagy minek is nevezzem. Érted mire gondolok. Középen megy valami kémény, ami kettévágta vagy csak dísz?

Tüzes Beáta 2017. szeptember 28. 19:55  

Tényleg kémény. Kettőt építettünk, hátha lesz kandallónk. De minden ellene szól. Ha tüzelnénk bele akkor nem működne a hőszabályzó és kiszámíthatatlan, hogy mennyire lenne meleg a tetőtéri szobákban? Régen cserépkályhánk volt, ismerem a port ami a tisztítással, hamuzással jár. Nem kell kandalló.
Édes szád: ez tuti nem édes. A férjem porcukrot tett rá. Nekem esett jól, mert diétásan édes, mint egy gyümölcs. Amúgy olcsó és könnyen elkészíthető.

Rita 2017. szeptember 28. 20:27  

Szuper lett a boszis gyülekezet! Bátor vagy, hogy szaténnal keretezted.

Nagyon guszta a süti!

A kandalló tényleg porol bár a miénken ajtó is van. Viszont hangulatos.

Tüzes Beáta 2017. szeptember 28. 21:34  

Rita: a hamu kiszedése porol. Oh, tényleg hangulatos. Évente gondolok a kialakítására, de nem merek belekezdeni a leírtak miatt.

agnesordog 2017. szeptember 28. 22:34  

Nagyon jó a Halloweenes díszed ! Én OBI áruházban kapható vékony lécnek szoktam bújtatót készíteni a hátuljára , és akkor szatén szalaggal kötöm fel.

Fáni 2017. szeptember 29. 8:09  

Halloweenes hímzés szuper.
Nagyon szép lett a fürdőszobátok.
A sütit lehet kipróbálom :)

Vera 2017. szeptember 29. 13:59  

Csinos lett a himzésed!HIába aki ügyes az ügyes...

Anik 2017. szeptember 30. 18:34  

Nagyon szép lett ez a kép!!!! KÉne csinálni valami halloween-es dolgot!

Andulka 2017. szeptember 30. 20:06  

Klass lett a Halloween-es képed, akár vitrázs rudra is rátehetnéd, az sem hajlik meg. A fürdő is nagyon szép lett, a bagoly cuki!

Palkó 2017. október 1. 7:38  

Szuper lett a kép! Nincsenek véletlenek, az a masni kellett hozzá! Fantasztikusan jól mutat!
Nagyon jó ötlet volt a rózsaszín fuga, annyira harmonikus lett a fürdőszobátok! Használjátok egészséggel! :)
A süti receptet leírtam, tuti meg fogom sütni! Én sem rajongok a túl édesért.
A baglyokat meg kíváncsian várom! :)
Szép vasárnapot kívánok!

erdoseva55 2017. október 1. 18:03  

Nagyon jó lett a fürdő! Köszi a süti receptet, rég sütöttem hozzá hasonlót!
A hímzés nagyon tetszik!

Holdgyöngy 2017. október 1. 19:06  

http://divany.hu/offline/2017/09/29/divat_rovidhirek_trendek_celebek/
Rád gondoltam.

Jucus 2017. október 10. 9:24  

Óóóhh, csodaszép lett a fürditek! Így utána már biztos azt mondod, megérte!
Azt a joghurtos sütit ki kell próbáljam, nagyon jól néz ki, köszi a receptet!
Azt a Halloween-est láttam már másnál is, csúcs! Esetleg kis faágra akasztani? Én a szalag végét mindig ferdén vágom el, akkor sem feslik. Gyönyörű lett megvarrva is, ránc ide-ránc oda! Nagyon ügyes vagy!
A baglyokat meg egyenesen imádom! (Majd mutatok valamit...Lanarte! :o))