Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. október 30., hétfő

Régi képek


A hímzett részletem annyira nem látványos, hogy hoztam régi képeket, legyen mit néznünk. Hja, a képen látható a tetőtéri háló ágy takarójának a részlete. Amúgy most horgolok, de az titok. Ajándék lesz.



Vannak képek amik nagy kihívást jelentenek és utólag büszke vagyok rájuk.  Még nagyon rég megrendeltem egy Victoria mintaújságot és ezt elkészítettem belőle. A fürdőben van kitéve, hiszen kagylók és azóta is csak nézem: úgy érzem most már nem lenne hozzá türelmem. Különleges öltések, nehéz volt. Mint minden Victoria:


A fenyő pirossal,


és ugyanaz a minta rózsaszínnel. Néha elgondolkoom, hogy tényleg most már nem készíteném el?, vagy azért nem érdekel, mert már megvan? Nem tudom.


Szintén Victoria a mézeskalácsház és a nyári lak. Imádom mind!


Höhö! Én és a férjem névnapja pár nap különbséggel van. A lányomtól kaptuk ezeket a sütiket 10 éve.
Évekkel ezelőtt még kiírtam a blog képeit, innen merítettem. Már rég nem csinálok ilyet.

14 megjegyzés:

Palkó 2017. október 30. 20:08  

Gyönyörű munkáid vannak!
A sütik pedig tündériek :)

A nagy képpel is jól haladsz! Nagyon tisztelem a kitartásodat.

Holdgyöngy 2017. október 30. 20:11  

Számomra minden sütemény merénylet, sajnos. Imádom, főleg a csokoládés tortákat, élén a Tüffel szelettel, kecskeméti cukrászda készíti eszméletlen finomra. Büszke is lehetsz a munkáidra.

JuciKa 2017. október 30. 20:46  

Kagylóstól lehidaltam, eszméletlen szép! Fenyők, házikó és nyári lak is csodás, tudnál lapszámot, vagy valami közelebbit írni róla, (rákeresnék)
Jól látom van ott fekete erdőtorta, imádom :)

Tüzes Beáta 2017. október 30. 21:14  

A többi megvan, ha érdekel.

Névtelen,  2017. október 31. 0:10  

Saját kiállítást nyithatnál a sok és sokféle szépségből, amiket alkottál! Csak ámulok Nálad. Gratulálok az ügyes kezeidhez, a türelmedhez, a pontosságodhoz! :)
Brigi

Tüzes Beáta 2017. október 31. 0:19  

Kiállításról már érdeklődtem. Ahhoz vállalkozási engedély kell.

Tüzes Beáta 2017. október 31. 0:26  

Megnéztem az MNB. kézműves segítségét. Már megvan akit támogatnak. Beküldési ajánlatra nincs mód.

Vera 2017. október 31. 5:23  

Gyönyörűek és különlegesek!Egy kiállításon lehetne nézegetni a munkáidat, olyan sok és szép van!!!

Névtelen,  2017. október 31. 16:20  

A kép valóban nagy munka lesz, de már egyértelműen látszik, hogy mit mutat.

A Victoria minták egyszerűen elképesztőek. Gyönyörű mind!

Lia

JuciKa 2017. november 1. 19:52  

Sajnálom :( Keresgélni fogok, talán rátalálok. Köszönöm!