Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. október 26., csütörtök

Új szemüveg


Eltört a szemüvegem szára. Keretet nem tudnak cserélni, így újat csináltattam. Még örültem is, mert tudtam, hogy 3 évente újat javasolnak és csak halasztottam. Most már nem 1,75-ös, hanem 2-es lett. Közelre nagyon jól látok vele, de ha felemelem a tekintetem a fél méterre levő mintaívre, akkor közel kell hajolnom, hogy lássam. Ez most nem kombinált lencse: olvasó, meg monitoros, csak szimpla olvasó. Visszaviszem és megkérdezem össze tudják-e variálni, hogy mindkettő egy lencsében legyen.
Ez egy dolog. De véres a szemem, érzékeny is. Ez azért lehet, mert még nem szoktam meg?
Ki váltott már szemüveget? Hogyan viselte?


Egy házaspár ül a fenyő mellett és beszélgetnek. Nehezen, de kivehető.

11 megjegyzés:

Tüzes Beáta 2017. október 26. 20:36  

Andrea! Melyik a Te blogod?

Edit 2017. október 26. 21:13  

Nekem is most lesz új szemüvegem. Sajnos, kettő kell, mert az egyik távollátó, a másik egy munkaszemüveg (közelre és monitorra is jó, mint amit te is szeretnél). Viszont ne tudd meg, ez utóbbi mennyibe kerül! Kész vagyon! És még így is cserélgetnem kell a távollátóval, mert sajna nekem nem lehet összekombinálni egy szemüveggé.

Azt viszont el sem tudom képzelni, hogy tudsz ilyen gyorsan haladni a képpel. Le a kalappal! És nagyon jól látszik a képen a két ember. :)

Tüzes Beáta 2017. október 26. 22:08  

Kb. 1 hónap alatt egy A4-es lap a haladásom, de most neki rohanok, mert sok lesz az egyforma. Ösztönöz, hogy lássam egészében.

Tüzes Beáta 2017. október 26. 22:20  

Edit: el tudom képzelni mennyibe kerül. Én ezért halasztottam. Csak legyen jó! Mert nekem szoknom kell és nem vagyok vidám.

Vera 2017. október 27. 4:41  

Táskám tele szemüveggel mikor elindulunk... mert hogy a másik kettőhöz a napszemüveg elengedhetetlen...nekem sem lehet összehozni,igy hol az olvasó, hol a másik okuláré kell.
Türelmetlen vagy, olyan nagy résszel kész vagy,gyorsan és sokat hímzel

JuciKa 2017. október 27. 8:33  

Össze áll majd a végére a kép, sok apró részlet van rajta.
Távolra jól látok, viszont a monitorhoz és a közellátót legutóbb nagyon jól összehozták. Első pillanattól tökéletes, mostanában el is gondolkodtam rajta, mivel ilyen jól sikerült csak úgy jönni, menni a régit kellene használni. Újabbat meg csak kézimunkához és a szgép előtt, csak hogy kíméljem.

Edit 2017. október 28. 12:49  

Nekem is szoknom kell majd ezt a fajta szemüveget, mert még soha nem volt ilyenem. Még jó, hogy van 1 hónapos megszokási garancia. Mert nálam egyáltalán nem biztos, hogy jó lesz.

Palkó 2017. október 28. 22:20  

Elmúlt már a szemproblémád? Nem tudom, lehet-e a szemüveg-váltástól, nekem még ilyen nem volt. Ha váltottam, és erősebb lett (általában erősebb lesz :)), inkább szédültem, de a szemem nem volt érzékeny... ha még nem gyógyult meg, szerintem menj vissza az orvoshoz.

Tüzes Beáta 2017. október 30. 19:11  

Köszi a hozzászólásokat!

Tüzes Beáta 2017. október 30. 19:33  

Képzeljétek megcsináltam a régi szemüvegem karácsonyfa akasztóval. Gondolkodtam hol van nekünk ilyen vékony drót? Beugrott az ötlet. Fogóval itt megtekertem, ott átfűztem. Kicsit részeges, nem túl stabil, de működik. Az új szemüveget visszaviszem ha kapunk fizut, amúgy már nem véres a szemem, szokja. Most más gondom van. Csalánkiütésem lett. Ma vettem cinkes rázókeveréket. Mitől?, mert az a vérbe került. Mit tudom én!