Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. november 29., szerda

Díszítés


Vettem egy lila izzósort. Felvillanyzott az ötlet, hogy keverem a rózsaszínnel az idén. Vettem lila szalagokat is. Ma ráértem és feldíszítettem a fámat a szobámban. Világítva nem tudom fotózni, mert ratyi lesz a kép. Előtte a tetőtéri szobák bejáratai kaptak arany és piros díszítést.  Nagyon elfáradtam. Tudom, korai, nem érdekel. Saját örömömet szolgálja és most ámulhatok 6 hétig.


Megvettem a fonalakat Miss Santához és mellesleg megint egy nagy kirándulás és vásárlás. A Hepi Home-ban 400 Ft-ért cuki madárka. Még nem tudom hova rakom, de szem elé, mert az ilyen szépség a fán elvész. Szerelem első látásra. Én sokáig nem mentem be a KÖKI-ben a Hepi Home-ba, mert a kirakaton benézve láttam , hogy bár tömeggyártmány, de különleges dekorációik vannak. Azt hittem nagyon drága bolt, de nem. Ajánlom.


Szóval. Most beleásom magam Miss Santa elkészítési módjába és felkeresek mindent amit tudni lehet erről. A kiindolópontom a weblap.

10 megjegyzés:

Holdgyöngy 2017. november 29. 18:22  

Miss Santához van már babád?

Vera 2017. november 29. 19:54  

Ha nincs baba ,mi alapján csinálod a ruhát? csak ugyy?jó gondolom minta van...
Szép a fa...

Tüzes Beáta 2017. november 29. 20:16  

Csak úgy.Ha 25 centis vagy 29 centis baba kell, akkor olyat keresek. Akár bolhapiacon. Ez a terv. A ruha fogott meg és magamtól nem biztos hogy tudnék ilyet csinálni. Nem biztos. Most már gondolkodom a minta kötésén. Szerintem én rosszul készítettem minden horgolást. Most belemerültem és...
Az van, ha rosszul értelmeztem, akkor minden fázisát rosszul készítettem és ettől arányos lett. Így is jó.

Holdgyöngy 2017. november 29. 20:50  

Írd meg mekkora kell, s milyen karakterű? vannak babáim. Egyébként babákkal dolgoznak a népi babákat öltöztetők is. Nekik jók az arányaik. Valamikor járt a Magyar Játéktársaság újságja, ott olvastuk. Fel is figyeltünk rá. Remélem nem csal meg a memóriám, de úgy megmaradt. Vagy inkább akkor feltűnt.

Tüzes Beáta 2017. november 29. 20:55  

Nem tudom mekkora kell, de köszönöm a felajánlást!!! Jelzem.

Névtelen,  2017. november 30. 8:51  

Nagyon szép lett a fád!
Szerintem egyáltalán nem korai, már én is tervezgetek.

A madárka tündéri!

Lia

Rita 2017. november 30. 9:29  

Hajrá, Miss Santa!

Анна Гончарова 2017. december 1. 10:03  

Все очень милое и красивое!

erdoseva55 2017. december 2. 17:21  

De szép lett a fád! Úgy szeretem az ünnepeket! Hangulatos, melengetős , kuckózós. Én is díszitek fát hamarosan, de most még le vagyok maradva a takarítással.:) Szép adventi napokat kívánok! :)