Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. november 4., szombat

Kis karácsonyi ékszer



Francia együttes, apró karácsonyi minták. Mind meg kell csinálni! De legalábbis jó párat. Egyikre ráböktem, elkészítettem és imádom. Ajándék lesz.


Mínuszokat is jósoltak, így ideje volt kiszedni tövestől az összes spenótot. Főzeléken túl, leveles tésztát is töltöttem vele. Kis ropogós falatok, mint a Fornetti.  Spenótmérgezésem van. Azt gondolom elég sokféle vitamint eszem, így meglepett a diagnózis: felnőttkori bárányhímlőm van. Hogyan? Ezen már átestem gyermekkorban. A csontvelő tárol minden vírust és az immunrendszer legyengülése esetén tud újra kifejlődni- mondta a bőrgyógyász. Azóta is ezen gondolkodom. Hogyan gyengülhettem le ennyire??? Vírusölőt kaptam és ideg- és csontra fájdalomcsökkentőt, mert feküdni is fájt. Immunerősítőt is szednem kell április végéig. Fáradt vagyok, betegeskedem. Paff! Nem akarom tudomásul venni. Lábon vagyok egész nap, hamar elalszom. Sokat kell pihennem.


A cica majdnem leesik, de itt a jó. Itt is, mert mindenhol alszik.


Ez a bogár szép. Nem tudom mi ez?

11 megjegyzés:

Edit 2017. november 4. 20:08  

Ezt a kislányt már láttam valahol, talán a Pinteresten. Aranyos kis minta, és nagyon jó lett kivarrva! :)

Rita 2017. november 4. 21:20  

Juj, a felnőtteket nagyon meggyötri a bárányhimlő! Jobbulást!

A karácsonyi kislány nagyon szép! Lassan nekem is karácsonyi hangulatom van..

Tüzes Beáta 2017. november 4. 22:02  

Rita: köszi az együttérzést.
Elgondolkodtam a hímlőn: de jó, hogy van antibiotikum! Ebola, pestis...., jó ég! Ez is épp elég!

Holdgyöngy 2017. november 5. 8:47  

Tegnap hallottam a rádióban, hogy sokan kapják el felnőttek ezeket a fertőző betegségeket. Jobbulást kívánok neked. Ismerem, mikor a vágy benned van tenni-venni, de erőd nem engedi. Nézd a jó oldalát hódolhatsz kedvenc időtöltésednek. Akkor már, legalább.

Kata 2017. november 5. 14:25  

Jobbulást kívánok! Pihenj sokat, és erősödj meg.
A kis karácsonyi képecske aranyos lett.

Fáni 2017. november 5. 20:30  

A kislány tündéri.
Mielőbbi gyógyulást kívánok,Én anno semmilyen gyermek betegségben nem voltam, akkor most féljek?

Vera 2017. november 5. 20:41  

Édes ez a minta..nekem még egy ilyen kis mintát is sokáig tartana elkészíteni...szupergyors vagy...és még mindig jobb ha hímzel, mintha tördelnéd a kezed...Jó pihenést és gyógyulást!

Névtelen,  2017. november 6. 12:18  

Nagyon bájosak ezek a kis minták!

Jobbulást kívánok!

Lia

Edit 2017. november 6. 17:32  

Tegnap elfelejtettem: mielőbbi gyógyulást kívánok!
És nagyon guszta az a spenótos tekercs, imádom a spenótot!

noraletta 2017. november 16. 18:35  

Bekukkantottam! :) Ezek a keresztszemesek nagyon cukik!!! Imádnivaló a kislány :) Én talán gyermekkoromban készítettem keresztszemest, nem hiszem, hogy lenne türelmem hozzá. Csodállak téged is meg a többieket, akik ilyet tudnak. :) Én kötni és horgolni néha nekiállok, de csak az unokák kedvéért.:)