Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. november 8., szerda

Újabb kis mita...


...ami nem olyan kicsi, mert három napig is el lehet böködni, de imádnivaló! Azt, ami készült belőle ajándéknak szántam és mutatja aki megkapja, ha van kedve.


Zooya fantasztikus grafikus. Mozaik kirakóval rendeltem meg Alízt Csodaországból. Remélem szépen kirajzolódik a gyönyörű kép!


Ötletes segédeszközt is kaptam hozzá. Apró "gyurmaszerű" anyagot, amivel könnyű a mozaik darabkáit felfogni és a helyére illeszteni. Csak úgy szórom vele a darabokat. Mutatom, de még korai, sok azonos szín:



Ez meg mi? A fiam vette, mert 200 Ft-ért árulták. Együk meg, mert sok benne a vitamin. Jó, együk! Kiwihez és uborkához hasonló az íze.
Himlő: azóta sem értem hogyan történhetett. A vírusölőt már nem szedem, az immunerősítőé a főszerep. Jól vagyok.

9 megjegyzés:

Holdgyöngy 2017. november 8. 22:16  

Ma bementem egy boltba, fehérneműs amúgy, s s szólt a vezető van nekem egy pólója, ill. rám gondolt. Nos, mi volt rajta? Macska, ha ki nem találtad volna. Ájultam el tőle amúgy, csak nem volt rá éppen pénzem. Mondta lesz máskor is. Talán, egyszer, de tetszett a rám gondolás, köszöntem is neki. A macskádról jutott eszembe. Egyik bloggertársunk férje egy másik ország városában szedett össze vírust,azóta is lélegeztetőgép alatt van, tüdőgyulladással. Ma nem nehéz bármit összeszedni,sajnos.S félelmetes is emiatt. Jó sokat írtam neked, Szabó Magda Für Elise olvasási szünetében.

Névtelen,  2017. november 8. 22:35  

Mielőbbi gyógyulást kívánok!
Felnőttként kellemetlen, sőt fájdalmas a bárányhimlő, pihenj sokat! Aktív, tevékeny ember vagy, most is tele tervvel, ötletekkel, hiper gyorsan elkészült tündéri mintával - szerencsére alkotni a meleg szoba nyugalmában is lehet. :)
Brigi

Tüzes Beáta 2017. november 8. 22:53  

Ez a kiújult bárányhímlő már két hét után szinte tünetmentes. Alíg kellemetlen. Valóban fájdalmas is volt, elmúlt. Holnaptól nem fertőzök, megyek ide-oda.

Vera 2017. november 9. 4:48  

Kézimunkád van bőven... nem unatkozol...Csak lassan azzal a jövés-menéssel..Vigyáz magadra!

Rita 2017. november 9. 12:11  

Hihetetlen, mennyi új dologba belevágsz!

Örülök, hogy jobban vagy.

Névtelen,  2017. november 9. 13:33  

Nagyon bájos az a kiscica.

Az Alice kép gyönyörű, remélem kirajzolódik mozaikban is.

Lia

Kata 2017. november 11. 13:03  

Nagyon aranyosak ezek a kis minták, Aliz is szép lesz biztosan.
Te meg még csak óvatosan izegj-mozogj, hisz alig lábaltál ki a bárányosból. Pihengess még pár napig. Jobbulást kívánok.

Névtelen,  2017. november 20. 9:29  

Kedves Beáta!
Rendeltem én is mozaikot,de nem tudom azt a gyurmaszerüizét, hogy kell használni?
Válaszod előre is köszönöm.
Üdv,Andi

Jucus 2017. december 9. 21:32  

Ilyen tüskés gyümölcsöt én is láttam ma a TESCO-ban...egyszer úgyis megkóstolom!
Olyan mozaikost meg biztos fogok még rendelni, olyan jó pakolgatni! Olyan gyurmaszerűséget én nem kaptam a baglyomhoz!