Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. december 6., szerda

Fehér póni horgolva




Aranyos lett, másodszorra könnyen ment, örömet okozott.


Hosszan foglalkoztam a Miss Santa ruhájának az értelmezésével. Még most sem világos, de tegnap beszéltem Verával telefonon és beszélgetés közben kerültek dolgok a helyére, illetve saját ötleteimre bíztam magam. A leírás nem taglalja a ruha ujjának a kihagyását, vagy...., nem tudom. Érthetetlen. A kész ruha fotóján számoltam le mennyi sor kell hosszában, azt láttam, hogy 16 szemmel körbehorgolom az ujját. Vonalakat húztam és kikalkuláltam.  Ment. Na, de lesz-e ekkora baba? Nem folytatom, mert ennyiből már ki tudtam számolni mekkora kell és ha nagyobb lesz, akkor még horgolok hozzá pár sort. Huh! A ruha megeszik egy egész motringot.




Igazából a cica kezdett bele, míg én tanulmányoztam a mintát. Cukiság!

13 megjegyzés:

Holdgyöngy 2017. december 6. 16:46  

Bea, küldtem fotókat, nem kaptad meg? 25, 35 és a legnagyobb 45 magas. Megnézem pénteken. Ebből jön le a fej mérete.

Tüzes Beáta 2017. december 6. 17:00  

Így ránézésre fogalmam nincs mekkora a fej. Ha kb. egyharmada, akkor nekem a 35 centis jó lesz.

Kata 2017. december 6. 18:12  

Cuki lett az unikornis lovacskád. :-) A mini kabátka is klassz lesz.
Persze úgy könnyű, ha van segítséged! :-)

Vera 2017. december 6. 19:04  

Jó a segitséged!Segítenék szívesen... de elmondani nekem nehéz,inkább megmutatni tudom...DE mondtam yutubon mindent megtalálni..
pónid szuper lett és főleg hogy két nap alatt elkészült,turbótű amivel dolgozol..Ha valami nem érdekel a videón, tovább mész... ennyi...

Névtelen,  2017. december 7. 9:45  

Nagyon bájos lett a fehér lovacska! Hamar elkészültél vele, gratulálok!

A cica pedig elképesztően aranyos!

Lia

Анна Гончарова 2017. december 8. 9:43  

Все очень красивое, а кошка очень милая!

Eliz 2017. december 8. 10:42  

Ügyes vagy, de könnyű annak lenni segítség mellett.:) Nagyon szép lett a pónid.

Rita 2017. december 8. 14:29  

Csak ámulok és bámulok.

Edit 2017. december 8. 19:54  

Igen jól sikerült darab lett ez a póni-unikornis. :) Biztos örülni fog neki az új kis gazdája.
Kimondottan tetszik a fején a pöttyös tüll masni.
Cuki a segítséged is!

JuciKa 2017. december 9. 8:12  

Édes fehér unikornis!

Jucus 2017. december 9. 21:25  

Hát, neked univerzális kezeid/ujjaid vannak! Micsoda póni! Nagyon ügyes vagy! A cicád meg igazi macska azzal a gombolyaggal, imádom a képeket róla!

Palkó 2017. december 10. 15:52  

Nahát! Ez a póni csoda bájos lett!
A Mikulás-lány is édes lesz! Jó, hogy van türelmed ilyenekhez!
További jó készülődést!