Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. december 10., vasárnap

Kémény


A kép magassága 2 és fél A4-es lapból áll. Szélessége ötször ennyi. A kémény tetejéről hiányzik a hó, meg a füst és kész leszek az 1/5-ével.


A hobbiragasztó pár év alatt elengedett. Az oldalak azért stabilak, mert össze vannak öltve. Újra ragasztom, most Technokollal.


Mostanában igen hidegek a reggelek. Ez nem hó, a fagyott pára.

11 megjegyzés:

Rita 2017. december 10. 18:54  

Nagy élmény, amikor látni egy hímzés végső szélességét vagy magasságát!

A házatok hasonlít a mesebelire, így, fehér porcukordekorral.:)

Fáni 2017. december 10. 19:00  

Annyira gyorsan varrsz, hogy már az is megfordult a fejemben, talán csak nem Nálad vannak éjjel a " suszter manói?"
Hahahaha
Nagyon szép lesz ez a képed is.
Nálunk is voltak ilyen reggelek, egyik nap késő este már nem álltam be a garázsba, reggelre befagyott az ajtó, nem tudtam kinyitni.

Tüzes Beáta 2017. december 10. 19:09  

Imádnám a suszter manóit, mint Éder bácsi Pumuklit.

Holdgyöngy 2017. december 10. 20:02  

Én úgy látom te lubickolsz a varrásban, nem hinném, hogy örülnél, ha elvégeznék helyetted. (Pumuklival nem vagyok képben.)

Tüzes Beáta 2017. december 10. 20:04  

Igaz. Szeretem csinálni.

Kata 2017. december 10. 20:22  

Nálad a turbótű mostanában. Szép lesz ez a kép is!
A technokol nem üt át? Kár lenne a házikóért.

Porcukor van már a háztetőn......

Tüzes Beáta 2017. december 10. 20:47  

Tapasztalataim szerint a Technokol a legjobb. A kis házikókat ( lila) evvel ragasztottam.

Анна Гончарова 2017. december 11. 7:21  

Прекрасные работы!!! мне очень понравились!

Névtelen,  2017. december 11. 8:30  

Gyönyörű lesz a nagy kép!

A mézeskalács házikó pedig nagyon bájos!

Lia

Vera 2017. december 11. 17:34  

Doboznak néztem... de teljesen mindegy,mi az, kár lenne érte, olyan szép és díszes... Ugy látszik ezek a hobbi ragasztók ennyit birnak...amit én vettem, még ennyit se, nem is ragad...
A hímzésed alakul, hamar elkészül ez is...