Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. január 29., hétfő

Alíz arca


Most már imádom, mert gyönyörű!


Készítettem egy hajfonatot, valahogy szeretném a hajába tenni. De ez még nem biztos.


Ma ablakot pucoltam. A most virágzó orchidea mellé felkutattam a művirág rózsáimat. Délelőtt fényképeztem és a kép nem lett jó. A fény hátulról jön, remek idő volt.


Este újra fotóztam. Egymás nagyszerűségét erősítik. Amúgy túl sok a fehér. Úgy értem a rózsák nélkül.

6 megjegyzés:

Rita 2018. január 30. 10:12  

Na, csak beérik ez a hímzés. Érdekes lenne a hajfonattal.

Holdgyöngy 2018. január 30. 12:49  

A mostani Kertbarát Magazin ír ezekről az orchideákról, bár gondolom neked sok újat nem mondd. Izgalommal várom a teljes hímzést,kész művészet összehozni. És türelem.

Vera 2018. január 30. 13:35  

nagyon hamar kész lesz! A virágod nagyon szép... csak pátyolgasd...

Palkó 2018. január 30. 18:13  

Tényleg nagyon bájos lesz! - de én semmi pénzért nem vágnék bele egy ilyen macerás hímzésbe...
Kíváncsian várom a hajfonat-megoldásodat, biztos szuper lesz!

Fáni 2018. január 30. 19:23  

Ahogy alakul Alice, egyre szebb, bájosabb.
Az orchideád is gyönyörű, az enyémek is megtáltosodtak.

Kata 2018. január 31. 18:11  

Bájos lett a kisleány! Bár alaposan megküzdöttél vele, de megérte!
Csodás a virágos is, nagy fájdalom, hogy nálam nem maradt meg egy sem.:-( Vigyázz rá, mert csodaszép! :-)