Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. január 2., kedd

Gyönyörű kontúröltések



Kontúrral a szoknya alsó részén az egereket, utána a rózsákat készítettem el. Nagyon mutatós!
Most a szoknya belső részén a tököt hímzem, ami varázsütésre hintóvá változik.
Azt gondoltam az összes hasonló mintát elkészítem, de egyiket sem találom ennyire ötletesnek. Bell ruhája még gyönyörű, a többit meglátom.



Ha együtt vagyunk, akkor társas. Szilveszterkor puzzlet raktunk. Még mindig készül, addig nincs használatban az asztal. Ez gáz, de ez van.

11 megjegyzés:

Jucus 2018. január 2. 20:00  

Tényleg szépek ezek az öltések!
Társas valahogy nem a kedvencem, de a puzzlet imádom! Szép lesz!

Tüzes Beáta 2018. január 2. 20:15  

Ezek a ruhák igen különlegesek. Jó készíteni.

Vera 2018. január 2. 21:37  

Gyönyörű öltések..ezek csak ruhák? mert fejet nem láttam... Szóval akkor meg nem értem... csak a ruha a lényeg?,
Puzle... ilyenkor mindig eszembe jut ,milyen sokat raktuk 5000 darabost..a szoba csak edényekből állt és szét válogatott darabok voltak benne...éjjeleket raktuk és hetekig...

Tüzes Beáta 2018. január 2. 21:56  

Igen, csak ruha és szép. De tényleg hiányzik a "belevaló".

Rita 2018. január 3. 8:32  

Gyönyörű a ruha! A hercegnőt biztos bele tudod hímezni, ha szeretnéd.

Én is kirakót kaptam karácsonyra, a kilencévessel együtt nagyon szeretek vele pepecselni.

Andulka 2018. január 3. 11:23  

Tényleg gyönyörű lesz a ruha! Mostanában mi is rákaptunk a puzzle-ra. Mondjuk eddig csak egy 500 és 1000 darabost raktunk ki. Nem tudom, hogy amit raktok az hány darabos és hány centiméteres, én a papírboltban vettem keménypapírt/kartont és azon raktuk, a darabokat pedig tálcákra tettük így el tudtuk rakni, ha meguntuk.

Névtelen,  2018. január 3. 14:35  

Nagyon szép ez a ruhácska, és a képen még nem is látszik mennyire az. A fénykép nem adja vissza a gyöngyöket, a fémszálakat. Egyszerűen mesés :)

Lia

Holdgyöngy 2018. január 3. 18:17  

Elszállt amit írtam. Látom ismét szépet készítesz! Néztem is, hogy mit is látok az asztalon.

Palkó 2018. január 3. 21:39  

Szia Bea!
Boldog, békés, örömökben gazdag boldog új évet kívánok!

Nagyon tetszik a ruha, a fémszál, a gyöngy, a minta... gyögyörű!
Valamikor mi is raktunk puzzlet, de akkor még kicsi volt a fiam, és volt "fölösleges" asztalunk is :)

Edit 2018. január 4. 9:51  

Csodaszép lesz ez ruhaköltemény! És milyen gyorsan haladsz!
Mi is nagyon szeretjük a puzzlet, ki is raktunk egy 1000 db-os, kör alakút az ünnepek között egy este alatt. Nagyon különleges, éjjel világít, mert fluoreszkál. Szerintem már mutattam egyszer a blogomon.
Aztán egy 500 db-os cicásat is elővettem, azzal is nagyon gyorsan készen lettünk.
Társasoztunk is, kedvencünk a Ravensburgertől a Labyrinth és a MacGregor szelleme. De van még pár ilyesmi játékunk, megunhatatlanok.