Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. február 2., péntek

Alíz készen



Nagyon régről volt egy apró órám. A fonott hajtincset nem használtam fel Alíz hajába, de abból masni készült az óra fölé. Az idő meghatározó a mesében, hiszen álomról van szó. Kedves és nagyszerű kép!


Újabban nem rakom el a mega képeket. Egy damaszt abroszt teszek a készlet tetejére az asztalon és azon készítek mást. Ha az kész, elpakolom a hozzávalókat és leemelem a terítőt. Ezután jó visszatérni. Lassan elkészül az első szoba a hatból. Idén előveszek félbehagyott képeket. Ezután a Janlynn tavaszi készletét. Mindig vannak új szerelmek, újabban horgolt minták is. De ezt, ha megszakításokkal is, de elkészítem.

13 megjegyzés:

Vera 2018. február 2. 21:12  

De szép kis arca lett a kislánynak...szőke is... mint a lányod...olyan kis szépecske...
Vissza tértél a régi hímzéshez...???jó hímezgetést és jobbulást, valahol olvastam Te sem vagy jól...

Tüzes Beáta 2018. február 2. 21:24  

Hát nem vagyok jól. Köhögök. Pokolian összeráz. Ah! De napról napra jobb.

Kata 2018. február 2. 23:41  

Csodálatos lett Aliz, olyan kedves arcocskája van. Bájos a mini óra is....
Ez a téli kép meg lélegzetelállító! Jó gyorsan haladsz vele.
Én beleböktem pár x.-et a farkasokba, de ez az anyag mintha kisebb lenne mint 11 ct 3 szállal túl ducik az xek. Még nem sok van kész válthatok két szálasra.

Reszelj le egy kis pucolt gyömbért és tedd egy kis üvegbe , majd tégy rá mézet, abból egyél ha érzed a torkod, jót tesz! Tudom mert én is kanalazom.

Holdgyöngy 2018. február 2. 23:53  

Nagyon szép lett! Gyógyulást neked.

Tüzes Beáta 2018. február 2. 23:58  

A türelmem fogyott el a gyógyuláshoz, nagyon elhúzódik.

Tüzes Beáta 2018. február 3. 0:02  

A gyömbér jó hatását ismerem, használom is.

Rita 2018. február 3. 7:13  

Alíz bámulatos, az óra nagyon jól illik hozzá.
Jobbulást!

Névtelen,  2018. február 3. 9:30  

Gyönyörű lett Alíz! Nagyon kedves, bájos ez a kép.

Hú, ez a nagy téli kép is csodás. Meleg, otthonos hangulatot áraszt.

Lia

Cat 2018. február 3. 15:32  

Gyönyörű lett Aliz! :-)
Szépen haladsz a nagy képpel is.

Edit 2018. február 3. 18:43  

Én nem szeretem az Alíz csodaországban történetet, de ez a hímzés nagyon szép lett. :) És milyen jól haladsz a házikós képpel is! Bámulatos!

erdoseva55 2018. február 4. 13:50  

Tényleg mesebeli hímzés!Annyira szépeket és nagy dolgokat hímzel, csak ámulok! Én meg alig tudok valamit felmutatni! No , de nem szomorkodom, mert itt vannak a kicsi unokák, ez az idő sem tér vissza sosem ! Jó velük, de nagyon hiányzik a hímezgetés! :)

Medora 2018. február 9. 8:12  

Lenyűgöz, hogy milyen szépeket tudtok!

Jucus 2018. február 9. 12:48  

Hű, de szép lett! Ügyes vagy!