Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. március 4., vasárnap

Dianna Effner babái


Babaruhákat mutattam a lányomnak a gépen. Csipkeherceg segítségével megismertem egy oldalt, ahol az általa készített ruhák szabásmintái megvásárolhatóak. Azokat beszéltük át és közben kerestünk más ruhákat is. Fontos elmondani: jó, hogy ezt ketten tettük, mert szinte biztos vagyok benne egyedül nem találtam volna ide. Mindketten a keresési ismeretünket latba vetve egy óra és sok oldal megnyitása után megtaláltam a nekem nagyon tetsző babákat és nagy örömmel fedeztem fel, hogy tartozik hozzájuk szabásminta is.
Dianna Effner-ről és munkájáról olvashattok ide kattintva.

Egyedi arcvonások, hajak, arányos, kellemes alkatú babák, remek ruhákban. mutatok párat, mert ezeket látni kell:








A szabásmintákat megtaláltam itt.
Még sokat fogok nézelődni és keresgélni máshol is. Szeretnék egy ilyen babát! Rozikám társat kap. Gyűjtök rá és válogatok, mert egyik szebb mint a másik. Nagy öröm, hogy meg lehet venni a baba méretéhez tartozó szabásmintákat is! Rég voltam ilyen lázban.

A halról a következő bejegyzésben mutatok képet. Előzőleg annyit, hogy sóval egy evőkanál ecettel főztem meg. Féltem kicsit, hogy a fejeket külön le kell szedegetni, de próbának villával péppé törtem, főttnek ítéltem meg.  Majd kevés főzőlével az egészet botmixerrel pépesítettem. Majonéz, egy citrom leve, (tejszín, tejföl, joghurt tetszés szerint) . Apróra vágott lilahagyma és szintén aprózott csemegeuborka, só, bors, mustár volt az általam készített formula. A hal felét használtam el és egy liter körül lett. Megéri, ha valaki szereti. Pirítósra kitűnő. Olyan sok lett, hogy holnap halfasírtot készítek a maradékból.

7 megjegyzés:

Csipkeherceg 2018. március 4. 21:00  

Örülök hogy segíthettem és rátaláltál a neked tetsző babákra . Hát valóban nem olcsók de ha összegyüjtöd az árát biztosan nem bánod meg ! :) A halas receptet ki fogom próbálni :)

Pudding et Biscotte 2018. március 4. 21:54  

The dolls are remarkably expressive!! Such beautiful features, complexion and lively eyes! I have never seen such marvelous dolls! I am not sure I understood all the steps of your recipe but the ingredients sound good and give me some ideas.
Have a nice evening!
Sandrine

Vera 2018. március 4. 22:56  

ÓÓÓ de szép arcuk van a babáknak...Fodorka kínált egyszer régebben egy régi babát... de senki nem fogadta el...inkább rám haragudott meg akinek gondoltam hogy talán jó lenne...

Holdgyöngy 2018. március 5. 8:58  

Igen, ezek egyedi babák, karakteresek, szépek. Öröm őket öltöztetni. Mintha igazi gyermekek volnának. Majd körülnézek, csak bekukk hozzád. (Míg gyűjtöttem babákat a barátnőm küldött Kimeríthetetlen téma, mindenféle babákból.)linkeket babás oldalakról.

Rita 2018. március 5. 11:49  

Nagyon élethűek a babák! Öröm lesz majd nekik varrni.

Névtelen,  2018. március 5. 12:49  

Mesésen szépek ezek a játékbabák! Művészi tervezés, igényes kivitelezés!

Lia

Fáni 2018. március 5. 13:53  

Nagyon szép babák :)