Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. március 17., szombat

Hímzés,baba és babaruha


A tavaszi hímzésnek már csak a negyede van hátra. Szeretem.


Szabásmintákat keresgélek a neten. A fent látható képet meg is vettem ebay: pdf formátumban le is tölthettem. Ma összerakosgattam milyen apró mintás anyagaim vannak, mert szeretnék hozzáfogni:


Szóval ellátogatok hétfőn a Meseboltba. Olyan illúzióm nincs, hogy pont ilyet kapok majd, de szeretek válogatni és meglátom mit tudok összehozni. A ruhák színei  nagyon tetszenek.



Keresés közben találtam az Eatsyn ezt a két keresztszemes hímzésmintát. Álomszépek! Szintén pdf. Kifizettem, rögtön le is tölthettem. Darabja ezer Ft. Szerintem szuper! Az ára is, a minta is. Ha valakinek tetszik szívesen elküldöm, ne vegyétek meg.



 Tegnap a lányom kérdezte hol van az a baba, amit a német rokonoktól kapott? Téééényleg! Ez már legalább 10 évvel ezelőtt volt és eddig nem tudtam értékelni. Pár doboz átnézése után a pincében megleltük a hölgyet. Ez a baba 56 cm magas és nem kislányos, hanem elegáns küllemű. Hű, de klassz, ez megint más ízlésvilág! Kimozdultam a komfortzónámból és ez tetszik. Ennek a babának is keresek most ruhákat elkészítésre.. Ráadásul drága Rita megismertetett velem egy kötős mintaoldalt, így mostanában órákat keresgélek a neten. Annyira figyelek, hogy nagyon el tudok fáradni.


Mutattam már az új felfedezésemet: Nutella felvert tejszínnel lazítva. Nagyon finom. Előzőleg piskótatekercsbe töltöttem, de úgy sok volt a tészta, kissé száraz volt a süti. Most csak három tojásból sütöttem piskótalapot, annak a tetejére halmoztam a krémet, így jó!


A gyömbér leveleket hozott,


a paradicsom egyik palántáján már bimbó is van,


a chili paprika is szépen fejlődik.

5 megjegyzés:

JuciKa 2018. március 17. 18:07  

Tavaszi hímzés nagyon szépen alakul, szeretem nézni a sok apró részletet rajta, mindig fedezek fel valami különlegességet.

Holdgyöngy 2018. március 17. 18:27  

Helyedben én tortákat nem mutogatnék. úgy tudom kívánni(bár most nekem is van itthon)Jól néz ki! Kíváncsi vagyok a babaruhákra!

Tüzes Beáta 2018. március 17. 19:08  

Juci: valóban nagyon részletgazdagok Janlynn évszakos képei. Nagy képet készítek, mégis mintha több kicsi lenne, szóval nem lehat ráunni. Barátkozom az őszi verzióval is.
Anikó: a babaruhákra én is kíváncsi vagyok. Remélem tudom értelmezni az angol nyelvű mintaívet.

Pudding et Biscotte 2018. március 17. 22:50  

The embroidery is wonderful!! It is as if spring was already here when we look at it with its soft colours!!!
I hope you will find the fabric to make the beautiful dresses, they are lovely.
And the chocolate tart looks very appetizing, I wouldn't say no for a piece of it :))
Have a nice evening, Sandrine

Rita 2018. március 19. 21:23  

Egészséges palánták!
Kiváncsi vagyok, mit alkotsz a babáknak.