Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. március 10., szombat

Kötök


Nagyon szeretek kötni és örülök, hogy most van mit. Nem sikerült túl szépre az előző baba kardigán gombolós és nyaki része. Most megpróbáltam más fonálból, más módszerrel. Két tűvel dolgoztam, a végén egy tűre szedtem az elejét és a hátulját:


Gallérral kísérleteztem. A fordított öltéseket simával váltottam fel, hiszen azt hajtom ki:


Szebb lett a gombolásnál is.


Most a fonalas ládámat fogom kinőni. Vettem fonalakat, mert horgolni szeretnék egy cicát. Félek tőle, nehéznek tűnik, orosz nyelven van, de belevágok. A kutyusomat is szeretném befejezni, de ahhoz nem kapok fonalat. Majd.

9 megjegyzés:

Vera 2018. március 10. 20:00  

Látom megjött a kötés kedved...Milyen jó kis fonalakra tettél szert!Jó babázást!!Egész jó lett a kardigán!!!

Rita 2018. március 10. 20:45  

Cuki ez a kardigán. Lehet, hogy nemsokára magadnak és a családodnak is kötsz majd! Fent vagy a ravelryn?

Tüzes Beáta 2018. március 10. 20:50  

Nem, nem ismerem. Mi az?
Érdekelne egy svéd sütirecept: DA-Im. Utánanéznél? Svéd mandulatorta.

Tüzes Beáta 2018. március 10. 21:10  

Családnak? Ha most ovis lányom lenne már holnap ebben a ruhában feszítene.Ezen már túl vagyok. Kinőtték, elajándékoztam. A Barbi babáknak mindenfélét varrtam. Nagy méretben nem éri meg. Nem is igénylik.

Pudding et Biscotte 2018. március 11. 16:42  

Very beautiful cardigan! I am sure you will make a nice creation with the remaining yarns you have, there are many lovely colours. I wish you a nice Sunday evening!
Sandrine

Rita 2018. március 11. 19:52  

A ravelry kötős-horgolós közösségi oldal. Regisztrálni kell. Rengeteg ingyenes és fizetős mintát el lehet érni onnan. Legjobban azért szeretem, mert látszik, ki milyen fonálból és tűvel mit készített, így egyszerűbb tervezgetni.

Az IKEA-ba nem járok, de rákerestem a tortára. Az eredetit egy cég szállítja és nem lehet megkapni a receptjét, de valami hasonlónak utána fogok nézni. A Daim egy csokis-mandulás édesség, nem tudom, Svédországon kívül lehet-e kapni... Most betegség miatt kicsit le vannak kötve a vegyértékeim, de igyekszem utánanézni.

Tüzes Beáta 2018. március 13. 20:30  

Rita: köszi és jobbulást!

Fáni 2018. március 15. 13:00  

Látom, most a kötés a kedvenc :), jó babázást :)