Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. április 2., hétfő

Fiona baba



Lányomtól Húsvétra kaptam egy vörös hajú babát. Zöld a szeme, sötétzöld a bársonyruhája és erről a Shrek-ből Fiona jutott eszembe, már meg is volt a neve. Meg voltam veszve egy vörös hajú babáért. Ezt a lányom tudta és keresett nekem. Hatalmas örömet szerzett vele!
Én meg kb. egy hónapja rendeltem egy japán kék hajú babát, ( manga és erről bővebben ha megérkezik) evvel 4-re bővül a számuk és stop lesz..., vagy nem. Dianna Effner babái közül feltétlenül szeretnék még majd.


Együtt a röfivel, mert az is fontos.


Nézegettem a babaruhákat, próbáltam, mértem. Nincs anyagom, hogy kicsit modernebb legyen. Holnap veszek fonalat a kinézett szerkóhoz. Mire ezt eldöntöttem a kihúzott fiókba  belefészkelte magát a cica. Ezt nagyon kedvelem. Mindig meglep és vidám leszek tőle ha meglátom.


Hímeztem ma, ezt is sürgetem, mert ráleltem két nekem tetsző mintára és már szeretnék belebökni.


Hoztam egy cuki régen készült nyuszis mézeskalácsházat képben, csokireszelékben répákkal. Evvel kívánok utólag Kellemes Ünnepeket!

11 megjegyzés:

Holdgyöngy 2018. április 2. 19:39  

Látom elkapott a gépszíj. Kíváncsian várom a manga babát.Miska volt ilyen befészkelős, de ő táskákba, dobozokba. Talált egyet, rögtön belakta.

Tüzes Beáta 2018. április 2. 19:51  

Miska jól tudta mi a jó. Ez vicces, én imádom.

Vera 2018. április 2. 20:07  

De szép babák!!Hú de sokat hímeztél!!!
Cicóka nagyon édes!!!

Pudding et Biscotte 2018. április 3. 6:44  

Your doll collection is growing with this beautiful ginger-haired one, she is lovely!! Your cat is also adorable and likes comfortable and cosy places! I love the little village you created, the garden is so cute and precise in details!
Have a nice Tuesday! Sandrine

Andulka 2018. április 3. 6:55  

Szépek a babáid!Cica:nagyon cuki,ezek szerint ő is szereti a kreatív dolgokat!;-)

erdoseva55 2018. április 4. 14:06  

Egyenlőre csak vágyakozva nézem a szépséges babáid! Gondoltaban én is varrom nekik a ruhákat! :)
A cicus nagyon édes! A mienk is imád idebent, szinte egész nap bent lenne, ha néha ki nem raknám levegőzni.
Szépséges a mézeskalács összeállítás!

Rita 2018. április 5. 9:40  

Tojáshordó traktoros húsvéti nyúl! Ennivaló!

Hajrá babák!

Éva 2018. április 6. 8:07  

Szépek a képeid! :)