Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. április 6., péntek

Janlynn Spring Sampler


Tegnap elkészült!!!


Ma keretbe helyeztem. A paszpartu belső részéből  le kellett vágnom sniccerrel, ami nem lett igazán egyenes, eltakartam szalaggal. Eszembe jutott, hogy régen préseltem kertben nyíló apró virágokat. Két darab maradt egészben, azt Technokollal felragasztottam a paszi díszítéséhez,


a többi szétesett, kidobtam. Az idén, ha eszembe jut megint préselek ibolyát, meg nem tudom.



A téli és a tavaszi Janlynn egymás mellé került.

13 megjegyzés:

Holdgyöngy 2018. április 6. 18:21  

Nagyon szép lett. Mondhatnám, mint mindig. Dicsérlek, de csak csodálni tudom mindnyájatokat.

Pudding et Biscotte 2018. április 6. 19:57  

The finished embroidery is absolutely splendid! What a fine work! And you made a very original frame, the pressed flowers give the final touch! Congratulations Beáta, you are an artist!

Fáni 2018. április 7. 6:54  

Nem akarom ismételni Holdgyöngy szavait, de egyetértek Vele :)

Névtelen,  2018. április 7. 9:39  

Gyönyörű ez a tavaszi kép. Nagyon csinos lett a keretezése, gratulálok hozzá. Jó ötlet volt a szárított virág.

Lia

JuciKa 2018. április 7. 11:45  

Gyönyörű, részlet gazdag kép, úgy látom jó társaságba került a tél mellé. Minden évben gyűjtök és szárítok, préselek virágokat, viszont még sosem használtam fel, nagyon jó ötlet a keretbe rakni, gratulálok!

Vera 2018. április 7. 17:23  

Nagyon szép lett!!

Cat 2018. április 7. 21:08  

Gyönyörű lett! :-)
Szuper jó ötlet díszítéshez a préselt virág. :-)

Móni 2018. április 8. 16:17  

Gyönyörű lett!!!

Rita 2018. április 8. 20:57  

Máris itt a tavaszod? Fantasztikus! Ismátelni tudom csak, hogy bátorságra és nagy ügyességre vall a keretezés.

Tüzes Beáta 2018. április 9. 19:04  

Köszönöm lányok, kedvesek a dícsérő szavaitok!

Jucus 2018. április 11. 11:11  

Húúú, Te milyen kis hangya voltál, mióta erre jártam!
Csodaszép mindkét munkád, a keretezés meg aztán parádés!
Hogy Te miket tudsz kitalálni! :o)