Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. április 29., vasárnap

Póni varrva




Az interneten találtam ezt a szabásmintát. Nagyon tetszett, elkészítettem a lányom gyűjteményébe.



Ma délután Tomb Raiderrel játszott a fiam, én meg hangosan drukkoltam neki. Imádom ezt a játékot, órákig néztem.  Sok évvel ezelőtt 1-5-ig mind játszottam még a számítógépen. Most  Play Station-nel irányítja, ez nekem nem megy.


Változatlan a ruhák iránti rajongásom. Nézegetem mit tudnék elkészíteni.

8 megjegyzés:

Edit 2018. április 29. 19:20  

Nagyon szuper lett a póni, igazi színes egyéniség. :)
A Tomb Raider anno nekem és családomnak is nagy kedvencünk volt.

Tüzes Beáta 2018. április 29. 19:29  

Hajrá Tomb Raider!
Póni: köszi.

Pudding et Biscotte 2018. április 29. 20:07  

You have made a very cute little unicorn! I love the buttons at the top of the legs and the harmony of the fabrics. The costume models you are taking inspiration from are very beautiful with all the lace and bows, and I find the Dickens bonnet very stylish! Wishing you a nice evening! Sandrine

Palkó 2018. április 29. 21:59  

Tündéri lett a póni! Nagyon ügyes vagy! És a babaruhákat is megcsodáltam. Hihetetlen a türelmed - fantasztikusak! :)

Tüzes Beáta 2018. április 29. 22:28  

Igen, inkább türelem...

Rita 2018. április 30. 8:46  

Nagyon klassz a póni. Elkérhetem a szabésmintáját?

Andulka 2018. május 1. 10:00  

A póni csúcs!!! Az biztos, hogy méltó darabja lesz a lányod gyűjteményének!