Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. május 6., vasárnap

Ez már maci


Először is köszönöm a sok kedves megjegyzést írónak a jó ötleteket!!!
Igen, először én is arra gondoltam lehetne ez egér is. Így nem bontottam le a régi fejet a testről, de készítettem egy másikat. Most már nagyon figyelve, mert igaza van Verának, a mintaív nem lehet rossz. No igen. Az orr részét a tarkójára varrtam előzőleg és mivel hurka alakú a kötött fej lazára tömtem. Most viszont egészen kerekre. Jobbnak találtam, így ki is cseréltem. Nem tudtam feladni. Gondoltam még egy próbát megér.
Sokkal nehezebb kötött figurát készíteni , mint horgoltat. Bár elképzelhető, hogy ebbe is bele lehet jönni. ( Most meg az orrát látom szélesnek a minta után. A fején a szalag sem stabil.  Érdekes, itt a fotókon jobban ráismerek a hibákra.)


Egyes éttermek környékére szoktak a madarak. Egy sült krumpliért egész közel leszállt ez a bátor kis lélek. Nagyon aranyos.

9 megjegyzés:

Rita 2018. május 6. 19:49  

Cukkancs kis maci! Jó, hogy nem adtad fel.

Érdekes ez, jobban tudok kötni, mint horgolni, játékokat mégis is inkább csak horgoltam eddig. A tanfolyamon azt tanultuk, hogy sokkal könnyebb három D-s műveket horgolni, mint kötni. Nem tapasztalatból beszélek, de érdekes. Most is inkább horgolt, mint kötött figurák vannak a listámon...

Tüzes Beáta 2018. május 6. 19:53  

Rita: Helyesen! Lásd a kínlódásom.
Én is jobban tudok kötni, szeretem is nagyon.

Pudding et Biscotte 2018. május 6. 21:04  

I am very happy you managed to do something with this little creature! It is very cute, even more smiling than the model! The eyes change the whole shape of the head, that was the secret! Beautiful job, Beáta!

Holdgyöngy 2018. május 6. 21:43  

Tetszik, hogy nem adtad fel. Én is ilyen vagyok. Helyes lett. Ügyes vagy.Mi múlik egy-egy apróságon.Míg dolgoztam hiába volt egy-egy írott anyag monitoron, a nyomtatott felületen jobban előjöttek a hibák. Mindennek megvannak a kis titkai.

Tüzes Beáta 2018. május 6. 21:59  

Sandrine és Holdgyöngy: igen, megéri próbálkozni újra és újra. Utána nem. Tehát ha béna vagyok azt is be kell látni. Most súrolom azt a határt.

Fáni 2018. május 6. 22:28  

Gratulálok, mindig ügyeskedsz valamit.
A kitartás meghozta a gyümölcsét. Nekem az egér és a malacorrú is tetszik :Ö

Jucus 2018. május 7. 10:15  

Macik, pónik, babarucik, Mária Antoinett...én meg jól elmaradtam a visszaolvasással! Nagyon ügyes vagy!

Vera 2018. május 7. 16:09  

Csak sikerült megoldani!Aki ügyes, az ügyes!

Névtelen,  2018. május 9. 19:01  

Tündéri ez a kis mackó, nekem nagyon tetszik!

Lia