Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. május 10., csütörtök

Kötött maci kész



A nadrág is elkészült, ez jól sikerült. Így az egész nagyon aranyos. A ruhácskák miatt szerettem bele ebbe a mintába.


Újra hímzem a Broder szabásmintát.

Maci kész, új babaruhát szeretnék varrni:


( egy japán Yen= 2,5 Ft. Nézzétek meg a ruha árait. Is.)


Ehhez vettem ma vásznat. A fehéret felejtettem el, sebaj! Madeira csipke is kell. A bal felső ruhát céloztam meg.

11 megjegyzés:

Holdgyöngy 2018. május 10. 20:20  

Szép lett, csak így tovább!

agnesordog 2018. május 10. 20:46  

Remélem, most már Te is elégedett vagy ! Aranyos a maci !

Fáni 2018. május 11. 6:48  

Nagyon aranyos lett.
Látom ismét tele vagy ötlettel :), jó munkát!

Rita 2018. május 11. 10:36  

Jó látni Maci urat nadrágostól, vidáman.

Hú, micsoda árak. Jó, hogy meg tudod varrni.

Andulka 2018. május 13. 9:04  

Ámulok és bámulok! Nagyon édes a macid! A következő ruhakölteményed és a hímzésed is nagyon igéretes!

Tüzes Beáta 2018. május 13. 20:18  

Höhö! Kaptam egy arab tisztító cégtől reklámanyagot.Köszi, nem kell, onnan nem hívunk segítséget.

Rita: Drága a ruha, bár ez felnőtt (tini)méret. Én csak a babának varrok, ez is pár ezer Ft. befektetés. Gyönyörűek a japán textilek!

Jucus 2018. május 18. 10:58  

De szeretem ezeket a kis tarka vidám mintás anyagokat! Néha csak azért veszek belőlük egy-egy darabot, mert tetszenek :o)
A macid fantasztikus lett!