Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. május 2., szerda

Maci helyett...


...egy egér, vagy valami. Már lebontottam a fülét, talán az a baj. Újra készítettem az orrát. Kétszer a száját, mindkétszer lebontottam. Most hozzátok fordulok. Mi a baj? Miért ilyen ronda?
Szóval a fent látható kép után készítem a macit, de az enyém nem olyan. Sőt!


Arra gondoltam, hogy külön orrot készítek neki, mint a malacnak...

10 megjegyzés:

Holdgyöngy 2018. május 2. 20:55  

Az első jobb, szerintem. lehet a szürke szín is jobban kiemelné. Szóval nekem a felső egér, ezt akartad?

Tüzes Beáta 2018. május 2. 21:12  

Nem. Macit akarok!
Szerintem rosszul értelmeztem a mintát. Holnap újra készítem a fejét.

Tüzes Beáta 2018. május 2. 21:13  

Bocs Holdgyöngy: ez macinak készült, csak nem sikerült.

Pudding et Biscotte 2018. május 2. 22:38  

Oh no, Beáta! Don't destroy or kill this poor little creature! It is true that the mouth is more like a mouse rather than a bear, but it is very cute and seems to be imploring you to keep it! I think that a little smiling mouth or a few whiskers will complete the face. You will succeed, I have no doubt! Have a nice evening!
Sandrine

Névtelen,  2018. május 2. 23:12  

Nagyon aranyos kis figurát készítesz! Ha nem veszed tolakodásnak: megtarthatnád esetleg így, ahogy van, és mellette folytatódhat a kísérletezés a maci formáért.
A legutóbb örökbefogadott kiskutyám vágott ilyen "egérke-pofit" félénkségében... Most bezzeg egy huncut!
Csodálom, ahogy a sokféle technikával dolgozol.
Brigi

Tüzes Beáta 2018. május 3. 0:01  

Ne! Tényleg tartsam meg?....
Nem tudom.

Vera 2018. május 3. 4:48  

Én nem tudok figurát kötni, még mintát sem láttam, de ahogy elnézem... de nem biztos..... a szem fölött ahogy az arcát kéne formázni egyszerre sok szemet kéne szaporítani,hogy kiemelkedjen a szem mögött az arc...A rókámnál volt hasonló,biztos valami trükk van...Egyébként egérnek is aranyos lenne...

Rita 2018. május 3. 12:43  

Brigihez csatlakozom! Ha van elég fonalad, szerintem köss egy újabb macit, és tartsd med az egeret. Valahol elnézhetted a mintát. Milyen nyelven van? Tudok esetleg segíteni?

Orsi 2018. május 3. 14:23  

Ez tényleg inkább egérke, csatlakoznék a többiekhez, tartsd meg és kezdjél újat, ami már maci lesz! :)

Holdgyöngy 2018. május 3. 16:09  

Igen, tartsd meg, mert amúgy aranyos. Albino egérke.